Lugnet före stormen !



Lugnet före stormen, är det inte så man säger ...



Allting e såå mycket roligare när man kan vara i två rum sammtidigt å stöka ner ;)
Ingen fara Mamma städar ju alltid!!

Om ni inte tror det så ser ni nu ;)
Här e allt stökigt här med. Klart det ska vara så när barnen har roligt.
Vad e inte roligare när man kan sitta i en *bil*

Satte mig nu precis framför datan, känner mig helt svettig. Idag har det städats å dammats. Så här såg det ut imorse i Love´s rum. Under dagen som gått har jag äntligen fått ordning inne på hans rum.

Tänkte visa bilderna imorgon. För nu ska jag bara ta det lungt.


Ha en trevlig kväll.
Kramar Emmeli!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hahah, ja det syns att de har roligt i alla fall =)

Snygg tatueringen blev!!! Jag skulle aldrig våga =(



Kram

2011-06-13 @ 20:24:12
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: Mia

Underbar bild den nedersta:))



KRAM



M



2011-06-13 @ 22:10:58
URL: http://mittvitahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0