Stråhattar!

Lite inspiration blir som nytt!
Fick en liten ideé å ha nån stråhatt på väggen *som dekoration* annars så brukar vi inte ha så mycket på väggarna.
För en billig peng så blev det lite nytt.



Hattar Gekås/loppis



Färska blommor
Väska från Julia, himla kudddar.



Keramik..



Sommarsnäckorna tyckte jag var så fint som pryder den fina kammarljusstaken.


Idag var vi uppe med tuppen, vi var på en Loppis/auktion på ett ställe i närheten där vi bor...
Vi trodde att det var i en liten lada som man kunde köra en vagn framför sig...
Men icke det.
Det visade sig var en ganska så stor loppis *enlig mig*



Välkommen in...



Första slaget, auktionen har nu börjat.



Nya stövlar/Tretorn - vilket perfekt väder att andvända stövlar i :)

Parkeringsvakter som stod och dirigera 20 kr/parkeringsplats- Tänkte vi inte alls på att dom stod å tog betalt.
Det var olika tält med massa saker i :)
Dock gjorde jag inga fynd.... Lite svårt att köra vagn och komma fram. För det var väldigt mycket folk.
Så nästa år blir det garanterat utan barn.
Jag hittade såå klart en blåvit blommig porslinsbräda- Den vill jag ha, sa jag till killen.
Men det var ju såå klart med på auktionen... ingen bjöd men jag började med 50:- men det gick upptill 200 :-

Vet inte om det var dyrt?? eller inte...
Det var inget speciell stämpel på baksidan..
Men den hade ju passat som smäcken här hemma.


Vi har  vart lite smått sugna på ett Wii till oss, kanske mest sen till barnen när dom kan hanterar det.
Men lika kul för oss vuxna. Nu e jag jättesugen på att spela Mario :)
*Ibland är det väl oki att känna sig som ett litet barn *

Mannen har nu installerat allting, fick med 2 spel. Så på mån bär det av att köpa en till handkontroll och spel.

Måste säga med på måndag ska jag träffa en jättetrevlig tjej här ifrån bloggen nämligen
Madame vit.
Hon hade lite *loppis för mig* så vi ska träffas på Gekås för första gången :)
Spännande...


Nä nu bär det av mot myskväll med pizza å cola
Trevlig kväll

Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja kan man ha tavlor på väggen så kan man ha hattar eller hur håller ni med mig kramar från mamma o pappa

2011-07-23 @ 18:55:11
Postat av: Frida

Första gången jag hittade hit idag, mysig blogg måste jag säga!



Tycker dessutom det är rätt skönt med någon mer bloggare som visar sin fina lägenhet och inte stora hus som de flesta verkar ha ...



Kram Frida

2011-07-23 @ 22:56:55
URL: http://www.houseoffrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0