*Rice liknande plast Tallrikar*



Hej!

För 9 år sen så träffades jag och Andreas varandra på Varbergs fästning!
Min första tanke var guu vilken fin kille. Han kommer jag nog aldrig att få- var min tanke.
Men en annan tanke var att den killen ska jag bara ha!!!

Blyg som man var så vågade man inte göra så mycket *stötande* så det var ju tur att Andreas lade in en stöt istället :)

Vi träffades på en helt underbar varm solig sommarkväll, en kompis till mig skulle på en fest
* och grilla lite*
Festen kom rätt så plötsligt då tanken inte var att gå ut, då jag var med mina föräldrar å campade i Helsingborg.
Tåg tåget ner och träffade mannnen i mitt liv.

// älskar dig.



För ett tag sedan så var jag på gekås och gjorde  riktigt bra fynd!
Nämligen vita plasttallrikar, som jag tycker liknar lite smått * Rice* märket.
Köpte 12 djupa skålar och 12 assiater.
Perfekt för barnkalas å lite mellanmål.

Kostade hela 7 :-/st som hittat.












Här regnar det, men vi tar en snabbtur till Gekås *igen* för att köpa spel till Wii och handkontroll till.


Någon där ute som har Wii som kan rekommendera några bra spel. Även för vuxna och för barn.
Love älskar ju Musse, så vi såg att det fanns. Men om det finns något mera som är ett bra *läraspel* ?


ses snart igen.

psss.. Madickens rum är så gott som färdigt inväntar en liten tallrikshylla som jag har gjort fynd hos Madame vit.


Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

ja den dan kommer vi väl ihåg och den dan blev en bra dag för oss alla eller hur emmeli o andreas det blev en liten love och en liten madicken ni är så fina alla ni kramar till er

2011-07-24 @ 19:19:17
Postat av: Angi

då vill jag komma på wii kväll och ge dig en match i mario :)PUSS

2011-07-24 @ 20:05:00
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0