Projekt på gång...



Hej!!
Hoppas ni har haft en underbar dag!
Det har vi haft, vi har handlat lite god mat, ska testa på att göra lax i ugn nån dag nu framöver.
Vi tog med oss lite fika ute på lekplatsen i det fina vädret.
Vi kan ju inte klaga på värmen nu :)

Idag har vi förberett lite med golvskydd för nu såå ska äntligen den lilla minisoffan spraymålas vit. Så förhopningsvis så blir det  att fixa i Madickens rum nu under dagarna.

För ett tag seda så var jag ju på en *familjeloppis* då jag hade fyndat en gammal
*ful orange plåtlampa* till Love.
Den är nu redo att få sig en omgång av vit färg och en vit textilsladd.



Fyndlampan för 10 :-




Mannen brukar vara borta en gång i veckan på sin lilla *grabbkväll* så idag är vi ensama jag och barnen. Lite senare så blir det att måla och kolla på Allsång på skansen.

Trevlig kväll.
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Den lampan kommer bli toksnygg i vitt!! Vart ska den sitta sen?

Jag sprayade en lampfot idag dock svart =)

Skönt med lite egentid så där=)

Kram Fia

2011-07-19 @ 19:33:54
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: mamma

kanonis vit ska det vara eller hur kramis mamma

2011-07-21 @ 16:34:09
Postat av: Angi

Snygg modell på lampan, tror den kommer bli kanon snygg! :)vill givetvis se resultatet sedan, och längtar efter att få se resultatet av den lilla soffan :)

2011-07-22 @ 12:57:24
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0