Madicken´s Rum!


Efter mycket prat, funderingar och tankar så är det *lilla rummet* färdigt!
Hade lite svårt att välja på plädarna i sängen så det blev lite kort på dom båda:)




Lite ommöblering i *lilla rummet*



Kaniner för hela slanten :)

Lilla soffan som är färdigspryad, sittdyna har snälla Gudmor sytt! Dom vita kuddarna är specialbeställda här inne i stan. Bord och stol kommer från Ikea.






Bastkorg köpt hos Julia för ett tag sedan, postlådan är nu på plats.



Hade önskat att rummet kanske var lite större :)
Men fyller än så länge sin lilla funktion.



Tallrikshyllan jag köpte av Madame vit :)



Loppis bok



Hyllan jag fyndade för en 50 lapp



Nedersta hyllan var perfekt för lite småböcker. Mestadels haft tur att fynda bra böcker på Loppis.
Blomsterpressen från Julias Butik.



Madicken

Nu visar jag den lilla tavlan som också kom med bland *specialbeställningen*
Tack snälla Julia :)



Blandning av Lexington, hemtex och pläd från Julia.



Stora kaninen har fått flyttat hem till oss

Den söta lilla Kaninlampan är nere på golvet, som lite mysbelysning för höstkvällarna som kommer.




Stolta tjejen!


Nu får jag skynda mig att klä på mig, för nu ska vi nämligen bort på lite grillkväll.
Love ska få sova över hos goa Mormor och Morfar!

Ses snart igen!

Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Såå otroligt fint det blev!! Allt ser ut att passa ihop=) tallrikshyllan blev jättefin, roligt att den kommer till användning.

Soffan är supersöt =)) passar en liten tjej =)



Stor kram!!

2011-07-30 @ 19:21:43
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: mormor o morfar

detta är bara emmeli eller hur jag visste innan att det skulle bli så här fint allt är så frächst och fint inte bara det som syns madickens bädd är alltid superfrächst många barn skulle vilja ha det så här på sina rum men nu är ju detta madickens rum hon kommer att stortrivas kramar

2011-07-30 @ 20:43:41
Postat av: Lantligt i smultronbacken

Vad roligt att hitta in till dig. Så otroligt fint du har gjort det i det lilla rummet. Jag som är tokig i Maileg fastnade direkt. Längtar tills jag ska få göra iordning barnrummet så. Måste se om det är en tjej eller kille först i landet långt borta. Hoppas snart få veta.



Blomsterpressen lyckades jag också norpa åt mig innan de tog slut hos Julia. Jag älskade själv att pressa blommor när jag var liten.



Kram Teres

2011-07-30 @ 21:21:13
URL: http://lantligtismultronbacken.blogspot.com
Postat av: janni

Jättefint blev det! Håller själv på att få till det i mina flickors rum, och finns ju vissa likheter då vi verkar gilla samma grejer ;) Soffan blev ju superfin! Gillar allt!



Mvh Janni

2011-07-31 @ 09:07:59
Postat av: Margareta Alard

Hej Emmeli...........

Du är aldrig, inne på din blogg längre.

Ser aldrig fina bilder, det var mysigt att titta på ditt hem............ Kram

2011-11-01 @ 17:20:19
Postat av: Margareta Alard

2011-11-01 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0