Jag fick ett ...

Vardagsrums ryck, och började städa å feja *på min barnfria dag*
Ucch vad tiden går när man har kul :)
Ikväll är jag hemma utan barn och man.
Barnen är hos Mormor och Morfar i helgen, där det är
*Weels and wings*
Ni som inte vet, så kommer det många *raggare* med sina fina fina bilar in på campingen och crusar runt i stan.
Vilket passar jättebra att vara hos mormor och morfar då Love älskar bilar i massor.

Mannen roar sig på eget håll ikväll, grabbkväll hos en kompis.
Jag däremot tänkte bara slappa och kolla på data/film :)
Men jag fick ett litet ryck och ändra om lite bland kuddar och plädar och skrivbordets lilla hörna.
Ändrade tillbaka skrivbordet som jag hade det innan. Mycket bättre så ;)
Mårbackan fick komma fram från sovrummet så vi ser den här ute.
















Alldells strax tänkte jag sätta mig å mysa med en film jag köpte idag- nämligen Step up 3
Älskar dessa fantastiska dansfilmer.... har hur många som helst.

Idag var vi på en gårdsloppis i närheten, gissa om jag gjorde ett fynd.
En gammal gammal liten nätt vit utdragsäng för 100 kr.
Hon som sålde den hade haft den själv, så ett antal åt på nacken är den allt.
Fyndade bla mera glasburkar för 4 :-/st

Men om jag hade haft en trädgård så ahde jag BUMS köpt det fina vita trädgårdsmöblerna som hon sålde för 250 kr!!!! som hittat ju!
En soffa+ 2 fåtöljer och ett bord!
Riktigt bloggis fynd.

Nu blir det film
Ses snart
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

fint och roligt med lite ombyte när man har allt eller hur kramar till dig

2011-07-15 @ 21:48:47
Postat av: Angi

Jag vill vara med och kolla på film :) får jag låna den så då :) puss

2011-07-15 @ 23:09:11
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Sötaste gumman, kunde du inte hitta på ngt roligare nu när du var hel ledig för en gångsskull ??

Nu får ni ta er i kragen & göra ngt riktigt kul imorgon.

Puss & kram.

2011-07-15 @ 23:39:50
Postat av: Emmeli

hhihi sant, vi ska faktiskt göra något kul imorgon å mysa :) beror på vädret lite..



nu vet jag inte vem av mina systrar som skrivit men, tack för den söta kommentaren.

kram

2011-07-15 @ 23:41:59
Postat av: A House With A View

Oj vilka fynd du gjort!!! Och så fräscht och mysig vardagsrum!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

2011-07-16 @ 21:35:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Måste bara fråga, hur klarar du ha ett så vitt hem när du har små barn? ;) imponerande! Lantlig känsla på inredningen, det gillar jag! Jätte fint när man kan kombinera med lite färklickar här och var...

2011-07-18 @ 14:00:19
Postat av: Anonym

Största storasystern naturligtvis.....

2011-07-21 @ 21:08:39
Postat av: Aline

Oj vilket snyggt vardagsrumsbord! Vart har du köpt det? :) Fin blogg, den kommer jag börja följa! :)

2011-08-25 @ 16:44:20
URL: http://alinefernandes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0