Vardagsrummet från månad till månad !
































Soffa/Fåtölj Ikea
Tvbänk/Soffbord Mio
Skolplansch Tradera
GG pläd, ljuskoppar, Tine K väska & Soul of himla kuddar Julias Vita Drömmar.


Här är kommer lite bilder från vårat vardagsrum, bilderna är från olika månader som gått!

Jag har haft många frågor om jag inte skulle starta en riktig blogg istället för den jag haft på facebook. Den på facebook har varit mer som en kul grej för att testa på det lite å fota å ta kort vilket jag älskar, Stor passion att ta blombilder :)
För några veckors sen så kände jag att jag ville ha min egen blogg & mera personligt.
Eftersom jag & tekniken inte fungera ihop så har en mycket god vän till mig hjälpt mig, jag jar sagt precis hur jag ha velat hur min blogg ska se ut, vilket hon har gjort till det BÄSTA!
Jag är verkligen så nöjd & tacksam för all hjälp jag fått!
Jag e en ganska bestämd tjej som vet hur jag vill ha det :)

Kramar Emmeli !

Mesta dels av dessa bilder ni ser nu är tagna för längesedan.
Kände att jag ville försöka skapa en blick på hur vi bor här hemma innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0