Hej Allihopa

 

Jag e en tjej på 29 år, bor tillsammans med min man & två små barn!
Min stora passion här i livet är inredning. Jättekul att kunna få ge å ta inspirationen av alla andra där ute.
Älskar att gå på loppisar, hitta bra & billiga fynd som förgyller vardagen. Älskar mixen av att blanda gammalt med nytt, billigt & dyrt. Har en ful ovana att köpa mycket textiler :) kuddar/qviltar som man kan byta ut efter årstider. Söta små kökshandukar som gör att köket får ett lyft. Gillar blommor, handgjorda saker, som någon har lagt ner sin tid på att göra. I mitt hem består det mesta av vitt, naturfärger, keramik, blommor. Min dröm är att någon gång kunna få bo i ett litet torp/sommarstuga nånstans nära grannar :) då man kunnat ha en liten gårdsbutik.
Brukar alltid ha noga planerat hur jag vill att mitt projekt ska se ut och vad som ska inhandlas, ibland kan det bli väldigt långdragit men med bra resultat i slutänden. Huvudet brukar gå på högvarv när det planeras & tänks ut hur det ska se ut, ofta på kvällarna så sitter man där med sin penna i handen å tänker. Jag har länge funderat & många som frågat om jag inte ska starta en blogg och nu e jag här och hoppas på att kunna ge andra lite inspiration :) En annan dröm e ju klart att just mitt hem också kan få komma med i nån tidning nån vacker dag :)

Här i bloggen kommer ni att få följa mig & min familj, min passion för inredning!

Kramar Emmeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0