Sjalhängare !

Hej!
Förra veckan när jag å Madicken var på en liten egen tjejtur så åkte vi om den lilla butiken Lhome som finns här i närheten där vi bor.
Där hittade jag denna fina sjalhängare, dessutom i vit med :) för 39 :-
Perfekt att hänga lite sjalar, halsband på.

Passar ju dessutom så himla bra på den lilla klädställningen i sovrummet.





Vem vet det kanske blir någon ny sjal i höst av Ester elenora.
Såg att dom hade fått in riktigt fina sjalar nu..



Lite nytt och höstligt har kommit in till mig.
Kan verkligen behöva uppdatera min lilla garderob.



En härlig puderrosa/beige långkjol från HM
En svart/prickig *tant* topp som min man kallar den för.



Köpte lite grova tights nu på rean. Riktigt bra fynd nu. 179 :- på ord, sen så var det 50% av rea priset.
Så 25 :- var ju som hittat.
Köpte ett par gråa och beige/nougatfärgade.

Tänker mig ett par svarta korta boot tills kjolen, svarta skinnjackan min nya topp.
Blir nog riktigt coolt :)


Hoppas ni har det bra där ute i värmen annars.
Får se vad som händer idag!
Idag kommer ju go Ernst med.

Ha det bra.
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: angi

Du kommer bli en riktig heting till hösten i dessa kläder. tror de blir riktigt snyggt med låga boots. har du hittat några? Vart hade du köpt den sjalen som hänger på den nya sjalhängaren? :) Kramar

2011-08-04 @ 11:58:04
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kanonbra med sjalhängare, den åker jag & köper jag med. För jag har ju inte vart på Lhome än skäms

Fin klänning/tunika!!

2011-08-05 @ 09:35:37
Postat av: mamma

kanonis fina kläder till en fin tös kramar

2011-08-05 @ 18:24:51
Postat av: mamma

kanonis fina kläder till en fin tös kramar

2011-08-05 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0