Nya krukor från Tine K



Hej!!

Hoppas nu äntligen att det funkar med bloggen ;)
Haft lite problem här. Som ni vet så e jag inte den tekniska av mig.

Har vart på lite loppisar å gjort många fina fynd, hoppas kunna visa nu under veckan :)

Härom veckan kommer ett litet *Brunt Paket* hem till mig :)
Blev lite krukor från Julia och lite annat smått å gottit.



Min fina rejäla Kruka -Tine K



Provtestade litegranna :)
Mårbackan den växer. Jag har kvar mårbackan i lekakrukan och bara satt ner i denna kruka.




Måste bara säga att jag bara älskar min nya korg Tine K.



Andra små söta krukor från Tine K



Små söta vita enkla blommor - Mormorsväxt


Lovar att ta igen det jag inte bloggart på llänge nu ;)
Har gjort fina fynd idag :)

Ha en trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: janni

Vad roligt att du e tillbaka!

Åh, de där krukorna och korgen vill jag med ha. Såå fina! Vilken storlek har du på krukorna i fönstret?

Ha en skön söndagskväll!



Mvh/Janni

2011-08-28 @ 19:28:52
Postat av: Stina

Jättefina!

Stina

2011-08-29 @ 15:04:44
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0