*Pippi Tröjor*



*Pippi Tröjor*

Dagens lilla mysiga utflykt blev en sväng till Gekås :)
Denna gången tyckte jag att jag gjorde riktiga bra fynd.
Tycker dom e otroligt lika Orginalen.




*pippi Tröjor* på hög



Barnen fick varsin vit




Jag hade svårt att motstå dom så det blev en av varje.


För ett tag sedan så tänkte jag att jag ville ha en regnkappa, smidigt när man går med barnen till dagiset.
Jag var inte såå sugen på ett regnställ, utan mer en *kappa*
Hade ren tur å hittade precis en jag ville ha på Gekås, lång baktill & luva. Smidiga muddar som e gömda.

Stora bekymmret var nog mer vilken färg jag skulle välja, svart/vit ??
Den svarta hade ju passat till mina Hunterstövlar :)
Men i sista minuten vid kassan så blev det den vita!




Stora fickor & resår nertill



Mudden som är gömd



Luva baktill


Kan inte mer än säga att Dagen har varit jättemysig, många fina fynd.
Blev bjudna på mat hos Andreas pappa & Anita ( som bor i Ullared ) efteråt.
Love var hos sin Mormor & Morfar :) vilket var nog så bättre än följa med mamma å pappa till Gekås.


TACK! Mamma & Pappa som var barnvakt!



Idag var vi å hämtade mitt månbord, så imorgon hoppas jag på fin fint väder så man kan fixa & greja.
Fortsatt Trevlig Kväll


Kramar Emmeli!



Kommentarer
Postat av: Fia

Härliga fynd det blev =) Tröjorna ser verkligen fina ut. Och regnkappan sen då, jihoo för regn =))) Den var verkligen snygg =)

Vad roligt med bordet, glad för din skull =))

Sörjer dock lampan =((( dumma förbaskade bankdosa =(((



Kramar Fia

2011-04-17 @ 21:29:00
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: mamma

love var så snäll men lite busig och rolig ön är fantastisk

2011-04-17 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0