Påskpresent av mannen!



Påskblomma!

Solen skiner, härligt väder vi har idag!
Idag har vi bara myst, tror det e en liten tand på gång hos Madicken, då hon inte varit riktigt nöjd.
Inte kul å ha ont och samtidigt var lite små hostig.
Så vi har bara kurerat oss så vi håller oss friska tills vi ska iväg :)

Idag så ringde mamma mig å sa att skrivbordet var Färdigt. Jippii!!!
Min pappa hade vägarna förbi efter jobbet så han hade fått en *förhandstitt* fusk!
Han sa att det såg ut som en *peng* kan bara betyda att det e riktigt bra gjort!!

Ska iväg imorgon å hämta det :)
Men nu har jag lite funderingar på om Love och jag ska byta skrivbord ??
Skall kolla höjden på skrivborderna imorgon när jag får hem det.


Fortsatt trevlig kväll
Kramar Emmeli!



Kommentarer
Postat av: pappa

det såg skit ut när det kom från ladan men nu såg det nyköpt ut passar bra hemma nu inget bleck på detta fina bord kramar

2011-04-19 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0