Påsken börjar närma sig ...


Äldre glasburk - Kommer från Lhome


Vita små fjädrar, riset plockade jag hos mamma på campingen.

Jag e inte såå mycket för *glada färger* på fjädrarna, det helt klart vita.

Snart så börjar det närma sig påsken, såå kul det ska bli. Längtar redan :) Påskpynt blir det inte så mycket här hemma, dels för att vi ska iväg.

Men lite blommor & fjädrar e ju ett måste!



Påskliljor i Olsen & Jensen kannan


Underbar dag med solsken & trevligt fikabesök *känns som man fikar hela tiden * Man får passa på nu när man e hemma & är mammaledig. Min mamma & kära syster kom idag på besök. Syster hade med sig en liten påskpresent till barnen. Såå söta kläder till Madicken & bilar till Love. ( Visa vid annat inlägg )

Tack, så hemskt mycket för dom fina påskpresenterna till barnen :)

Själva kom dom hem med varsin kasse med kläder :) Idag fick man ett ryck å städade å rensade garderoben med kläder, samt till barnmarkanden som jag ska stå å sälja på nu i början på Maj.

Nää, nu får jag återgå till tvätten som snart e klar.. Phuu


Trevlig kväll

Kramar Emmeli!

 



Kommentarer
Postat av: mamma

en trevlig dag som vanligt när jag e med er och barnen kramar till er

2011-04-18 @ 21:04:36
Postat av: emmeli rybeck

Tack söta mamma :)

2011-04-18 @ 21:05:40
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/
Postat av: mamma

lika trevligt som alltid när jag är med er och barnen kramar

2011-04-18 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0