Lexington & Himla !



Vårnytt & färksa blommor
När jag var på min lilla tripp i Falkenberg, köpte jag denna härliga blåa Linné kudde - Himla



Kuddfodral - Lexington

Kruka - Västergården



En bild från andra hållet



På bänken


Hej!

Idag e det ju freda, veckans härligaste dag man myser å äter gott, & är tillsammans.
Ska snart gå iväg & köpa våran favvo mat, nämligen Lax & potatis åhh romsås Mmm.
Vad brukar Emmeli göra på en freda.... Ju städa å köpa blommor å piffas inför helgen.

På lördag kommer barnens gudmor hit & hennes sambo på lite fika :)
Då tänkte jag inviga mitt nya kakfat som jag köpte igår på Gekås.
Ett söt litet kakfat med fot & genomskinligt.
Påminer väldigt mycket om det som jag spanat in hos Söta Julia Butik!

Helgen blir blandat med nära, Loppis & Innebandymatch på söndag.

Heja Heja Tvååker!!

Trevlig dag
Kramar Emmeli!



Kommentarer
Postat av: Fia

Halloj!! Blev lite rädd när jag inte kunde öppna din blogg, trodde du stängt den =(((((

Blev ju jättefint med Lexingtonkudden och HIMLA=) Önskar det fanns någon butik här som sålde Lexington, men icke!!!

Härligt med fika besök =) Här firar vi idag min sambo med smörgåstårta och fika. Har bakat och fixat in i det sista nu. Lovar att bilder kommer =))

Kram Fia

2011-04-01 @ 11:54:41
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: mamma

blått och vitt är sommarens färger, samma som vårat paradis på ön

2011-04-02 @ 20:51:16
Postat av: MAMMA

blått och vitt är sommarens färger samma som vårat paradis på ön

2011-04-02 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0