Färska blommor!



Ut med Påsken och in med lite härliga lösblommor



Tallrik/Rörstrand - Från Julias butik



Ändrade om lite bland fönstrerna, putsa å feja!
Köpte till en liten vit pelargon som får vara med den andre.



Nya krukan Västergården - Från Julias butik



Årets stickling börja ta sig, planterade den i krukan istället.
Nya tidningen från Allt i hemmet - Där bloggen Ankus Kammare är med :)

Hej!

Ja tur med vädret har vi iallafall, guu vad härligt. Igår var vi ute hela dagen, så då fick man lite solbränna- Härligt!
Inte det lättste att ligga på stranden eller utanför med två små barn som har spring i bena. Så det blev en lång utedag. Blir nog samma idag :)

Igår började jag med måla mitt månbord. Har fortsatt nu under fm, så ikväll blir det en strykning till.
Få se om det behövs en omgång till efter det.

Det *saknas* (enligt mig ) en stor fin ljuskrona från Monica Johansson- Vi (syskon & A ) gav nämligen våran Mamma och Pappa en stor fin krona på deras 35-års Bröllopsdag,  till deras andra små kronor.
Det blev såå fint å hon blev jätteglad :)
Jag med ha!!!

Trevlig dag i fina vädret.
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: pappa

Vi är mycket nöjda med våran krona som vi fick på våran 35 åriga bröllopsdag go kväll

2011-04-27 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0