Årets stickling !


Årets första stickling



Min  lilla stickling, som jag köpte på blomsterlandet för nån vecka sedan.
En liten pelargon, kommer faktiskt inte ihåg namnet på den, någon som vet ?
Tror, men e inte säker att den börja på F ?

Tyckte den var så fin i den lilla keramik koppen :)
Få se hur länge den kan stå där, annars så får den hamna i fönstret, men vi har fönster runt om lägenheten så det borde kanske inte vara några problem.
Jag försökte få den att *rätta* på sig lite, men den ville hamna på sniskan hela tiden. Tycker den ser så charmig ut när den hänger där på koppen.

Köpte mina första sticklingar förra året, och hade jättetur med dom, man gick å pyssla om dom.

Idag har det varit en underbar dag, fint väder men blåste en anning, men som jag säger det
*det regnade iallafall inte *

Idag har de varit lite fikabesök med syster å mor :)
Jättetrevligt å mysigt.

Ikväll e jag själv hemma medans mannen är ute på *grabbkväll*  Skönt för då får man både data å tv ifred *fniss*  Hade hellre fått vara hemma så klart.

Lugn kväll med lite lilla huset på prärien.

Missa inte tävlingen som pågår hos Ankus kammare !!


Trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma

hela du e mysig emmeli vi hade trevligt idag som vanligt kramar

2011-04-07 @ 20:11:43
Postat av: Emmeli Rybeck

Tack söta mamma! du e så go.

2011-04-07 @ 20:14:23
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/
Postat av: Fia

Rätt tufft att den växer på sniskan =)) i den söta skålen dessutom, hojta till om du ser en sådan någonstans.

Har krångel med min mail,kan läsa men inte svara. Jeansfodralen köpte vi på ICA MAXI faktiskt =) 179 kr st var det =)

Ska testa att maila igen sen.

Ha en fin dag!!



Kram Fia

2011-04-08 @ 13:28:47
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0